Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Applikationen

Hej!
Jag försöker öppna upp ekonomiöversikten från applikationen men det funkar inte och har inte funkat på ett bra tag. Finns det någon orsak till det?


Kommentarer

  • Hej!

    Låter underligt och det är inte ett allmänt problem vi har, skulle rekommendera att du börjar med att uppdatera sidan(tryck på F5 tangenten) och se om du då ser någon information.
    Om detta inte skulle fungera rekommenderar jag att du ringer in till oss så vi kan titta närmare på problemet.
    Mattias
  • Hej Mattias!

    Ursäkta min urusla beskrivning av problemet. Jag menar såklart mobilapplikationen. Är det något allmänt problem som du känner till ?
  • Hej!

    Ja då förstår jag, skulle då föreslå att man ominstallerar appen.Vet inte att vi ska ha haft några allmänna problem med detta.
    Mattias
  • Jag använder BL-appen och lyckas inte koppla den mot Skatteverket. Jag ser bara symbolen som roterar utan slut.
    K G Larsson
  • Hej!

    Om kopplingen inte går igenom efter en stund så kan du avbryta och försöka igen.
    Skulle inte detta fungera så är det tyvärr svårt att säga vad som kan vara fel utan att ta en närmare titt på problemet och skulle då vilja be dig ringa in till oss.
    Mattias
  • Hej
    Jag funderar på att börja använda eran app men funderar på hur det kan funka rent praktiskt. Företaget (enskilt) ägs av min fru men jag gör den mesta bokföringen och funderar då på hur inloggningen i appen och på webidan sker. Kan hon logga in en gång och ge mig rätt att logga in med min e-legitimation eller är det bara hennes som funkar (det är väl bara en användarlicens som ingår i grundpriset)?
    Martin
  • Hej Martin!

    Det stämmer att det är bara en användarlicens. Det hon kan göra när ni aktiverar appen är att lägga in dina uppgifter när ni registrerar användaren så du kan logga in med mobilt BankId, dvs. om det är du som ska bokföra. All inloggning till bokföringen sker via BankId så det måste kopplas mot den som ska bokföra.
    Om ni lägger in fel personnummer så ska det gå att ändra i inställningarna för användaren.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Support
  • Hej,
    Har precis laddat ner appen och börjat att bokföra. Vi bokför på kostnadställe och kostnadsbärare, hur gör jag för att få fram dessa kolumner i verifikatet i appen?
    Lotta
  • Hej Lotta!

    Tyvärr går det inte att bokföra med kostnadsställe och kostnadsbärare i appen utan då får man bokföra i BL Administration (Bokföring).

    Vi har med det i vår förbättringslista men kan tyvärr inte säga när det kommer in i programmet.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.