Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

BL Appen

Hej Björn Lundén!
Undrar om det kommer att bli möjligt att kunna ladda ner sin lönespecifikation som PDF-fil för att kunna skriva ut den? Ni hade en liknande funktion i den gamla appen som funkade utmärkt!
Dennis

Kommentarer

  • Hej,

    Idag kan du ladda ner lönebeskedet om du loggar in på webben app.bjornlunden.se på din dator eller telefon.
    Det kommer att utvecklas så du även ska kunna ladda ned lönebeskedet direkt från appen, tyvärr kan jag inte säga ett datum, men någon gång i år.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Angelica Support
  • Hej från 2 månaders sedan  jag har inträffat en problem ,själva appen på min mobiltelefon började att strula ,skickade 2 gånger samma faktura till kunden och från  den  tiden påbörjat sig en annat viktigaste problem ,till ex. Synas inte  i appen ,vilket fakturor är betalt och obetald förre det var grön och röda märkning på sidan .Även jag har uppdaterat båda app och mobilen .Nån tips eller förslag???
    Mvh .

    Piotr
  • Hej,

    De gröna och röda prickarna försvann tyvärr vid en uppdatering i appen men utvecklarna är medvetna om detta och de har sagt att de gröna och röda prickarna kommer tillbaka, de vet dock inte datum för detta än.

    Med Vänlig Hälsning
    Frida Support
  • Hej,
    Jag försöker lägga upp en revisorslicens i appen men det fungerar inte?!
    Jag har lagt upp tjänsten först och sedan lagt in den på revisorn men det syns inget på revisorn och det verkar inte uppdatera med licensen om jag kollar på kostnaden?
    Mats Löfgren
  • Hej igen,
    Vet inte riktigt vad det är som spökar...?
    Nu fungerar inte bankkopplingen att betala från appen längre?
    Det är för företaget Jägnefält Milton som har en koppling mot SEB.

    Mats Löfgren
  • Hej Mats,
    Jag behöver den publikanyckeln för detta företag och vilken användare det gäller. Publikanyckeln hittar du under kugghjulet på Integrationssidan.

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Hej Julia,
    Se bifogad bild.

    Vänligen,
    Mats

    Mats Löfgren
  • När det gäller SEB upplever vi problem just nu. Vi har lagt upp ett meddelande gällande detta. Så snart du ser att det försvinner så är det löst.

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Vilken användare ska ha revisorslicens?

    Mvh
    Julia Support
  • Aydin Ismail
    Mats Löfgren
  • Hej,
    Detta är en bugg som vi snart har löst. Den kan lösas tillfälligt genom att välja ett paket under tjänster men att sedan inte lägga till det på användaren utan bara lägga till revisorslicens.

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Okej, det blir inga extrakostnader för det så vi bara betalar för revisorslicensen?

    Hälsningar
    Mats
    Mats Löfgren
  • Så länge ni inte kopplar på hela paketet på någon användare så blir det ingen extra kostnad.

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Tack, då gör vi så så länge 😀
    Mats Löfgren
  • Hej Julia,
    Det fungerar inte att koppla på ngt paket, är lite antingen eller...
    Toppen om du kan ringa mig så vi får lite ordning på detta.

    Tack / Mats
    0709-200999
    Mats Löfgren
  • Hej,

    Min kund har mejlat in en kundfaktura till appen och jag har fått en notis om den via e-post.

    När jag loggar in i appen för hennes företag och i BL administration syns ingen kundfaktura att hantera?

    Allt sånt här borde flyta på när hon nu väl fått tag i appen...

    Tacksam för snabbt svar!

    Mvh,
    Charlotta

    Charlotta Andersson
  • Komplettering till min förra kommentar som jag ännu inte kan se.
    Nu kan jag se kundens faktura i BL appen, som kunden mejlade in när jag ändrade, så jag kunde se alternativet " Alla fakturor", varför nu det alternativet finns, om det innebär att uppladdade fakturor inte kan ses!?

    Nu fattas bara själva huvudsaken, integrationen med mitt Björn Lundéns administrationsprogram, så den kan bokföras.

    Hur ser jag hennes dokument så fakturan kan bokföras i mitt program!? Vilka inställningar behöver göras mer, eftersom det inte finns någon koppling!?

    Hon ska betala för mellanpaket där tolkning och e-postportal finns, som borde flytta på snabbare!?

    Mvh,
    Lotta

    Charlotta Andersson
  • Hej igen,

    Komplettering till tidigare två kommentarer.
    Jag hittade en lösning för integrationen, när jag fann ett youtubeklipp med gällande inställningar, så nu ska det fungera, om jag förhoppningsvis inte hittar någon annan fråga. Tack för mig och det går bra att ta bort spammande kommentarer!


    Charlotta Andersson
  • Hej,

    Vad bra att det löste sig med allting.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Med vänliga hälsningar,
    Johannes Support
  • Hej, jag har problem med att appen ofta inte startar normalt (den fastnar på den mörkblå skärmen), och om den startar så kan jag inte ladda upp kvitton. den fungerar normalt ca. 5% av tiden. Jag har tagit bort appen och laddat ner den igen men samma problem.
    Kanske Fredrik
  • Hej Kanske Fredrik!

    Skicka gärna med ditt kundnummer så kan vi hjälpa dig vidare med detta.

    Med vänlig hälsning
    Madelene Support
  • Jag försöker kreditera en faktura via appen men får felmeddelande att resursen inte är tillgänglig och andra fakturor som jag nu vill skicka till min kund går inte iväg. Jag har provat att skicka fakturan till flera av mina egna mailadresser istället men det går inte att skicka till någon mottagare.
    Susanne Ununger
  • Hej Susanne!

    Vi upplevde tidigare under veckan problem med att skicka fakturor via epost i BLapp. Detta problem ska vara fixat nu och du bör återigen kunna skicka fakturor som vanligt. 

    Mvh
    Carl Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.