Till senaste kommentaren

tomt vid utskrift av debiteringsunderlag

Hej, försöker få ut underlag för mig och en kund under "utskrift debiteringsunderlag" men allt är blankt. Tider är rapporterade och jag kunde se dem tidigare men nu när jag ska göra faktura ser jag inget.

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Lillan,

    Om debiteringsunderlaget blir tomt när du skriver ut detta i tidredovisningsmodulen finns det inga ofakturerade tider. Om du går in i tiddebiteringen, väljer ett stort datumintervall och klickar på Refresh för att hämta tiderna, ser du något i mittenrutan då? Så fort en tid blivit fakturerad försvinner den från tiddebiteringen/debiteringsunderlaget så känslan är att fakturering redan gjorts och du kanske hittar fakturan i fakturaregistreringen via knappen Öppna alternativt via knappen kontroll reskontra i faktureringsmodulen.

    Med vår molntjänst behöver du inte tänka på säkerhetskopiering av ert företag. Läs mer här http://www.blinfo.se/molnlosning

    M v h

    (Uppdaterad )
  • Hej när jag stänger kunden och jobbar lokalt så får jag frågan utskrift debiteringsunderlag MEN den frågan får jag inte när jag jobbar i molnet, varför
    Susanne Eriksson
  • Hej Susanne,

    Det låter konstigt att det skulle vara olika. Tror det är bäst om du ringer in till oss på 0650-541405, Så får vi koppla upp oss kika på det.

    Med vänliga hälsningar,

    Johannes Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.