Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

CreditFlow nekar faktura

Hej,
Jag får felmeddelande från Creditflow ang. en faktura som jag skickat till en kund. De anser att det är ett avrundningsfel och att diffen är 313 men jag kan inte se att det är något fel. Momsen på 312.50 har inte avrundats men totalsumman har helt riktigt avrundats uppåt med 50 öre. Jag vet inte hur jag skall gå vidare. Det går inte att svara på Creditflows mail och det finns ingen kontaktinformation i mailet. Kan ni se om det är något fel på fakturan? Jag har tidigare fakturerat denna kund på samma sätt utan några problem.

Creditflow skriver så här till mig:

Crediflow Kundservice har nekat en faktura som ni skickat via oss.
Vänligen ta del av felmeddelandet nedan och agera därefter.


FELMEDDELANDE:

RoundSum (313,0000) is either too large or too small.

Diff på 313.


DETALJER:
Skickad av: B Lagerberg Systemutveckling (PartyID: 1674872)
Skickad till: Göteborgs universitet (PartyID: 26224)
Fakturanummer: 372
Försändelsedatum: 2020-05-30

Kommentarer

  • Hej!

    Tyvärr är det svårt att säga vad som exakt är fel, vi kan se att avrundningen är på 50 öre och inte 313 som felmeddelandet säger.
    Men vi skulle behöva titta närmare på problemet skulle därför vilja be dig ringa in till oss så vi kan ta en närmare titt.
    Tel 0650-54 14 05

    Mattias

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.