Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Fel vid utgång av order

Fel vid utgång av order.
Det går inte att spara ändringar på order.
Jag har startat om programmet. Men det hjälper inte. Hur sparar jag ändringar på order och kan jag sen fakturera ?

Kommentarer

  • Hej Christina,

    Programmet har av någon anledning tappat kontakten med databasen så du behöver stänga ner programmet och starta om det så kommer det att fungera. Det kan vara så att du måste stänga ner programmet via aktivitetshanteraren (Ctrl + Alt + Delete) - markera BL Administration och välj avsluta program eller process.

    Jag rekommenderar att du uppdaterar programmet under menyn Hjälp - hämta ny version då vi gjort några åtgärder för att detta inte ska hända.

    M v h

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.