Förvaring av våra räkenskaper.

Hej, jag har nu gått över till era program och är mycket nöjd med det så jag har tänkt jobba länge än, men då den dagen kommer och jag ska avveckla min byrå så finns det antagligen fortsatt arkiveringskrav, idag på 7 år. Hur hanterar ni detta när era kunder slutar med era program och allt ligger i era databaser. Detta gäller alla program såsom BLAdmin, BL Skatt, BL Bokslut etc.

Kommentarer

  • Hej Marie,

    Det man då kan göra är att lägga ned företagen lokalt, så kommer man fortfarande in i företagen.
    Annars så tar man ned SIE-filer och laddar ned alla dokument som ligger i företaget och sparar dom.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Angelica Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.