Inte administratör i molnföretag

Jag kan inte ändra grunduppgifterna för företaget, då jag får upp att jag inte är administratör. Går jag in på användare, det finns bara en, så står det administratör. Jag har uppdaterat licensen i molnet då jag har en ny dator. Det gick inte ändå. Hur ska jag göra för att ändra företagsuppgifterna? (adress)

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej

    Den dator där du första gången laddade upp företaget blir den som är administratör för molnföretaget och det är på den som du måste ange användarrättigheterna.

    (Uppdaterad )
  • Om den dator som första gången laddade upp företaget inte längre ska användas, flyttar jag då över alla rättigheter med hjälp av zip fil och back up?
    Följer systemrättigheter med då?

    (Uppdaterad )
  • Hej,

    Det går dessvärre inte att flytta över rättigheter med hjälp av zip-fil/backup. Det är endast på den dator du laddade upp företaget till molnet som du själv kan gå in och ändra på systemrättigheterna, alternativet är att vår tekniska support går in och gör detta. Har du möjlighet att logga in på den dator som du laddade upp företaget till molnet på så är det det enklaste alternativet.

    Med vänlig hälsning

    (Uppdaterad )
  • Tack för er support! Nu funkar det.
    Mvh Helena

    (Uppdaterad )
  • Jag ändrade * till mitt namn och då försvann min inloggning.
    jag är systemansvarig
    Gunnel Nygren
    (Uppdaterad )
  • Hej!

    Om du klickar på knappen F9 på tangentbordet när du står vid inloggningsrutan så ska du få upp en lista på dom användare man kan logga in som. Står ditt namn där eller är det en *?


    Med vänliga hälsningar
    Evelina Support
    (Uppdaterad )

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.