Kan inte flytta upp till molnet?

Hej,
Jag får felmeddelande då jag försöker flytta upp access företag till molnet, vad kan jag göra?



Martin

Kommentarer

  • Hej,

    Om du får detta felmeddelande när du försöker flytta företag till molnet så kan du i första hand testa att gå till Arkiv - Systemunderhåll - Databas - Uppdatera företagsdatabas - bocka i Ta bort Null och klicka sedan på Uppdatera alla.
    Funkar det inte att flytta företaget till molnet efter detta eller om du inte kommer in på företaget från första början så får du ringa in till supporten.






    Ha en fortsatt fin dag!

    Frida Support
  • Hej
    Jag fick samma meddelande och det enda val jag hade var att ta bort företag från företagsgruppen jag hade och nu ä alla mina företag borta.
    Hittar inget någonstans och i molnet finns inget,.

    Ska göra momsen och har inget kvar???!!!

    Hur kan ni göra så här innan det fungerar

    //monica
    Monica Svensson
  • Hej,

    Okej, är det lokala företag som tagits bort eller molnföretag?
    Man skulle behöva koppla upp och kika på det här, har du möjlighet att ringa in till oss på 0650-541405 så kan vi hjälpa dig.

    Med vänlig hälsning
    Jesper Support
  • Hej
    Allt, inget fanns kvar varken i molnet eller lokalt.

    Jag fick importera förra årets verifikationer från min SIE fil från när jag deklarerade och sedan skapa ett nytt företagsår.
    Sedan satt jag hela söndagen och förde in alla verifikationer igen för detta året, innan jag kunde göra momsen för detta kvartal.

    Det tog hela söndagen.

    Jag vågar inte imortera de andra åren.

    //monica
    Monica Svensson
  • Hej,

    Okej, det bästa är om du kan ringa till oss på 0650-541405 så kan vi hjälpa dig.

    Med vänlig hälsning
    Jesper Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.