Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Lön markeras inte som utskriven trots utskrift

Har precis gjort löner. En anställd saknades, varför vi fick vänta några dagar för att komplettera dennes uppgifter. När det är gjort och lönen är registrerad, så går det nu inte att få lönen markerad som utskriven.
Trots att lönespecifikation både skickats till den anställde, och skrivits ut på papper.
Hur åtgärdar jag detta?
Mvh
Elisabeth

Kommentarer

  • Ah!
    Såg att jag "överstyra" genom att gå in i löneregistreringen och markera lönen som utskriven och då fungerar allt igen.
    Toppen!

  • Hej,

    Om du exempelvis har skapat en pdf-fil från förhandsgranskningen och skrivit ut denna förstår programmet inte att det är en utskrift du gjort, samma sak om du skapat mailet från denna bild. Det kan också vara så att utskriftsmarkeringen blivit borttagen efter utskriften som orsakat problemet.

    Som du är inne på går det att lösa det genom att markera den som utskriven i löneregistreringen.

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.