Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Kommer inte åt blankettgeneratorn i mitt molnföretag

Hej!
Går det inte att komma åt blankettgeneratorn när jag har Molntjänst?
Har installerat nya versionen idag, och får meddelande att jag inte kan komma åt rapportgeneratorn.
Med vänlig hälsning Lars

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Från 2016-versionen behöver man ha rättighet för system för att kunna ändra i blanketterna, du verkar inte ha det. Om du går till arkiv - systemunderhåll - databas i molnet - användarrättigheter - befintliga användare i företaget - redigera din användare och kryssa för system. Om du inte är administratör i molndatabasen kommer du dock inte åt denna rutin, be då den som är det gå in på ovan sökväg och ändra så att du får rättighet för system.

    M v h

    Anders Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.