Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Ser ej transaktioner i tiddebiteringen

Tidstransaktioner för kunderna syns inte i fönstret för tiddebiteringen. Hur åtgärdar jag det?
Se skärmklipp. Jag har försökt dra med muspekaren kring kanterna för fönstret för att se om det går att öka, men det fungerar inte.
Med vänlig hälsning
Christina

Bifogad fil:

Kommentarer

  • Hej Christina,

    Fönstret för tiddebitering verkar vara för hoptryckt så att du inte ser tidstransaktionerna under raden tidstransaktioner för markerad kund.

    Om du kopplar loss fönstret med tangenten F3 kan du sedan göra fönstret större och transaktionerna i mittenrutan borde dyka upp.

    Anders Support
  • Jag har samma problem som ovan och gjorde fönstret lite större. Ser då att tidstransaktionerna ligger där men ser inte tillräckligt mycket för att kunna markera någon rad. Provade att trycka på F3 för att koppla loss fönstret men det fungerade inte. Kan jag koppla loss fönstret på något annat sätt?

  • Hej Camilla,

    Om inte F3 fungerar så är känslan att F-lock inte är aktiverat på ert tangentbord, kika upp detta. F-lock är som Numlock, om den inte är aktiverad brukar det inte fungera att knappa siffror på tangentbordet.

    M v h

    Anders Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.