Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Lyckas inte uppdatera till den nya programversionen

Jag får inte tag i ver 2016.1. Vad skall jag göra?

Kommentarer

• Hej Lars,

Får du något felmeddelande eller liknande när du försöker uppdatera programmet via menyn Hjälp - hämta ny version?

Du skulle kunna testa att ladda ner versionen från får hemsida istället (kan vara en brandvägg eller liknande som blockerar det andra sättet). Gå till www.blinfo.se - logga in med ert kundnummer samt lösenord (vet du inte det klicka på glömt lösenord så får du det mailat) - väl inloggad går du till mina sidor - mina program så finns där BL Administration 2016 (ladda ner) - installera.

Återkom om det inte löser sig.

Behöver du fördjupa dina kunskaper så har vi mångårig erfarenhet av att hålla kurser och utbildningar. Läs mer om vårt utbud här http://www.blinfo.se/kurser

M v h

• Det går alltså att ladda ner, men jag har försökt att installera 2ggr idag och 3 ggr i förra veckan.
    Ulla
  • Hej,

Jag måste be dig ringa in till vår support 0650-541405 så vi får koppla upp oss mot din dator och kolla vad som kan vara fel.

Med vänliga hälsningar
    Angelica Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.