Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Windows 7 i WMware-session på Mac - ingen kontakt med molndatabas

Hej!
Nyligen slutade BL Admin fungera, eller snarare kontakten med min molndatabas, i min Mac med en Windows 7-session i WMware (WMware Fusion ver 7.1.3). Internetanslutning fungerar och verifierat med Internet-läsare (Chrome). Jag kör med version 2016.1.200 och har provat att installera om programmet.

Bilderna visas inte i BL Admins startsida, går inte att söka uppdateringar eller välja bolag i molnet.

Staffan

Kommentarer

  • Hej Staffan,
    Ditt problem beror troligen på ett antivirusprogram som fått för sig att blockera vårt program. Man kan lägga till undantag för program, prova att göra det för vårt program.
    Om detta inte hjälper så måste jag be dig att kontakta oss via telefon så får vi försöka hjälpa dig den vägen.

    Ha en trevlig helg

    Klicka in på vår hemsida www.blinfo.se där hittar du information som underlättar ditt företagande och effektiviserar administrationen ytterligare.

    Marie Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.