Välkommen till Bjorn Lundens forum för frågor & svar! Här hittar du svar på dina frågor dygnet runt och året om – men du kan även skriva nya frågor till oss gällande programsupport, samt bifoga filer, mm.
Vi svarar dig varje vardag under våra öppettider.
Ditt meddelande publiceras i forumet efter vi förmodererat det. Viktigt! Om du inte vill att ditt meddelande ska vara publikt kan du skriva det i ditt meddelande.
Vi förbehåller oss rätten att redigera eller ta bort känslig information.
Bjorn Lunden är ett kunskaps- och programvaruföretag som sedan mer än 35 år förenklar vardagen för små och medelstora företag. Främst genom att erbjuda moderna programlösningar, begriplig information och praktiska verktyg för att sköta företagets skatt och deklaration, redovisning, löner och personalfrågor.
Vårt mål är att vad du än undrar över när det gäller ditt företagande så ska du kunna få information och verktyg från oss. Det kan vara i någon av våra många böcker eller e-böcker, genom våra dokumentmallar, i något av våra ekonomi- eller skatteprogram, med hjälp av någon av våra appar eller webbtjänster, genom vår frågeservice eller på någon av våra kurser eller webbkurser.
Hur ofta händer detta? Hur är internetuppkopplingen? Är den svajig kan det påverka.
Några tips du kan prova:
Arkiv - Systemunderhåll - Databas - Uppdatera företagsdatabasen - Bocka i rutan "Ta bort Null" och klicka på Uppdatera alla.
Med vänliga hälsningar
hände mig igår och idag igen. Systemet hade kopplat ner sig under natten - tydligen.
Har försökt med uppdatera företagsdatabasen, men det tog slut vid uppdatera företagsdatabasen, har tydligen inte behörighet.
Vet inte riktigt hur jag reparerar resp ominstallerar programmet, dvs var går jag in någonstans.
Tacksam för hjälp
Mvh
Claudia Häggström
Har du möjlighet att ringa in till oss på tfn 0650-54 14 00 mellan 9.30-12.00 idag eller imorgon mellan 9.30-16.00 (lunch 12.00-13.00) så får vi ansluta till din dator och kolla hur det ser ut?
Med vänliga hälsningar