Dialogboxen för att öppna kundfil
Hej,
Helt plötsligt försvann dialogfönstret för att kunna öppna en kundfil i molnet i BL Skatt. Det finns ingenstans på skärmen och när jag bläddrar bland skärmvyer så är det inget där heller. Vad gör jag?
Mvh Johanna
Helt plötsligt försvann dialogfönstret för att kunna öppna en kundfil i molnet i BL Skatt. Det finns ingenstans på skärmen och när jag bläddrar bland skärmvyer så är det inget där heller. Vad gör jag?
Mvh Johanna
Följ inlägget
0
följare
Det där har jag sett någon gång tidigare. Jag tror det har att göra med om man jobbar med flera skärmar eller inte.
Det finns två sätt att lösa det på om en dialog har hamnat utanför bild.
Det generella windowssättet är följande:
- Använd tangentkombinationen Alt + Tab för att välja det aktuella fönstret. ...
- Tryck sedan tangentkombinationen Alt + mellanslag. ...
- Tryck på tangentbordets nedåtpil en gång och sedan på Retur. ...
- Använd tangentbordets piltangenter för att flytta in fönstret på den synliga skärmytan.
Det specifika BL Skatt sättet är: