E-faktura

Hej!
Skrev en e-faktura till en kund, men hade visst inte aktiverat e-faktura  så fakturan skickades inte. Kan jag skicka den på nytt? Eller måste jag skriva en ny faktura?
Anna

Kommentarer

  • Hej,
    efter att du aktiverat efaktureringen och fått Aktiverat på kundkortet så kan du välja att skicka fakturan igen genom att skriva ut den på nytt. Då ska du få frågan om du vill skicka den som en efaktura

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Ok, och hur skriver jag ut den på nytt?
    Anna
  • Hej,
    Du kan gå in under Fakturautskrift och välja Kopia. Skriv fakturanummer eller kundnummer så ska du få upp fakturan igen. Kolla så den har en markering i kolumnen för Edi, har den det så är det bara att skriva ut fakturan igen.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.