Välkommen till Bjorn Lundens forum för frågor & svar! Här hittar du svar på dina frågor dygnet runt och året om – men du kan även skriva nya frågor till oss gällande programsupport, samt bifoga filer, mm.
Vi svarar dig varje vardag under våra öppettider.
Ditt meddelande publiceras i forumet efter vi förmodererat det. Viktigt! Om du inte vill att ditt meddelande ska vara publikt kan du skriva det i ditt meddelande.
Vi förbehåller oss rätten att redigera eller ta bort känslig information.
Bjorn Lunden är ett kunskaps- och programvaruföretag som sedan mer än 35 år förenklar vardagen för små och medelstora företag. Främst genom att erbjuda moderna programlösningar, begriplig information och praktiska verktyg för att sköta företagets skatt och deklaration, redovisning, löner och personalfrågor.
Vårt mål är att vad du än undrar över när det gäller ditt företagande så ska du kunna få information och verktyg från oss. Det kan vara i någon av våra många böcker eller e-böcker, genom våra dokumentmallar, i något av våra ekonomi- eller skatteprogram, med hjälp av någon av våra appar eller webbtjänster, genom vår frågeservice eller på någon av våra kurser eller webbkurser.
Det låter märkligt.
Har du möjlighet att skicka ditt kundnummer?
Verified har ingen drifstörning heller så vitt vi har fått till oss. Har du testat logga in direkt på Verifieds hemsida för att se om årsredovisningen ligger där?
I alla fall, när jag kollar idag så står det väntar på signering, och samtidigt ser jag inte vart jag kan testa att skicka ett nytt mail för signering?
Hej Magnus!


Om du loggar in direkt på Verifieds dashboard (Hantera dokument) och går in på aktuellt signeringsuppdrag så kan du skicka en påminnelse till de som ska signera genom att klicka på Skicka en påminnelse.
Jag ber om ursäkt Magnus, Jag missade att du arbetar i Aprello och då kan du inte logga in på Verifieds hemsida för att kika på status.
Vilket företag avser detta?