Felmeddelande "Ett fel har uppstått - Aktiviteten måste ha ett id"
Hej!
Har fått följande felmeddelande på en aktivitet i byråstödet. Hjälper inte att trycka F5 för att ladda om applikationen. Har tittat på uppdraget vad som kan vara missat men förstår inte vad som är fel. V v återkom hur jag kan lösa detta.
Har fått följande felmeddelande på en aktivitet i byråstödet. Hjälper inte att trycka F5 för att ladda om applikationen. Har tittat på uppdraget vad som kan vara missat men förstår inte vad som är fel. V v återkom hur jag kan lösa detta.
Följ inlägget
0
följare
Då kan det vara så att det finns två av just denna aktivitet. Men med olika deadline. Man kanske har påbörjat en aktivitet och sedan i efterhand ändrat regel så den fått en ny deadline. Maila in till mig vilken klient det gäller, vilken tjänst och vilken period, så ska jag se om jag kan se i databasen vad som har gått fel. Maila in till support@blbyrastod.se