Välkommen till Bjorn Lundens forum för frågor & svar! Här hittar du svar på dina frågor dygnet runt och året om – men du kan även skriva nya frågor till oss gällande programsupport, samt bifoga filer, mm.
Vi svarar dig varje vardag kl 09.30 - 16.00.
Ditt meddelande publiceras i forumet efter vi förmodererat det. Viktigt! Om du inte vill att ditt meddelande ska vara publikt kan du skriva det i ditt meddelande.
Vi förbehåller oss rätten att redigera eller ta bort känslig information.
Bjorn Lunden är ett kunskaps- och programvaruföretag som sedan mer än 35 år förenklar vardagen för små och medelstora företag. Främst genom att erbjuda moderna programlösningar, begriplig information och praktiska verktyg för att sköta företagets skatt och deklaration, redovisning, löner och personalfrågor.
Vårt mål är att vad du än undrar över när det gäller ditt företagande så ska du kunna få information och verktyg från oss. Det kan vara i någon av våra många böcker eller e-böcker, genom våra dokumentmallar, i något av våra ekonomi- eller skatteprogram, med hjälp av någon av våra appar eller webbtjänster, genom vår frågeservice eller på någon av våra kurser eller webbkurser.
Det finns två sätt att göra det på.
Om du har BL Bokslut 2022 installerad på din dator så kan du testa att klicka på Hjälp-fliken och klicka på Hämta ny version. Får du då meddelandet att du redan har den nyaste versionen av 2022 så klickar du dig vidare. Då får du upp en ny ruta där det står att du kan ladda ner 2023.
Du kan också logga i på "Mina sidor" på vår hemsida bjornlunden.se. Där kan du klicka dig vidare till "Mina program" och ladda ner BL Bokslut 2023 därifrån.
I våra manualer står det lite mer kring detta:
Installation av BL Bokslut | Manualer för Björn Lundén-program - Björn Lundén AB (bjornlunden.se)
Mvh,
Om du redan är inloggad sedan tidigare på Mina sidor så kan du välja att logga ut. Då kommer alternativet "Glömt lösenord" då du väljer att försöka logga in igen .
Mvh,
Då får du ringa in till vår support på telefon 0650-54 14 03 så får någon av oss i supporten koppla upp oss mot din dator och hjälpa dig.
Mvh,