Till senaste kommentaren

Kopiera bokslutsfil till molnet

Hej! Under kundbesök fick jag ett felmeddelande att det inte gick att spara bokslut i molnet, jag fortsatte jobba ändå. Nu har jag korrekt fil sparad i min dator, hur får jag den ersatt i molnet?

Anders

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Börja med att se till att du är inloggad i molnet. Gå till Arkiv (det blå B uppe i vänstra hörnet) och Hantera molndokument. Klicka på Kopiera fil(er) till molnet - välj filen där du har den sparad på din dator och klicka på Öppna. Om den fil som du har sparad på datorn heter likadant som den du redan har i molnet så kommer du få en fråga om att spara över den fil du har i molnet, vilket du kan göra då jag förstår det som att den lokala filen är den du arbetat senast i.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Anna

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.