Timekeeper

Hej! Jag har aktiverat timekeeper på min kund via BL administrations tjänster, där han ska ha sina anställda att regga sina timmar. Jag ser att tjänster är aktiverad, men vad gör jag sedan? När man går in på timekeeper då kan man skapa ett konto med 30 dagar gratis, men är det dit jag ska? Vill inte att kunden får faktura från BL och timekeeper.. Samtidigt vill jag att min kund och jag har admin behörighet, så kan vi kolla genom redovisade timmar osv.
Kristine

Kommentarer

  • Hej Kristine,

    Det går jättebra att aktivera 30 dagar gratisperiod för att komma igång med integrationen.

    Skickar med en länk här på hur man gör också.

    Med vänliga hälsningar,
    Johannes Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.