Uppdaterad kundinbetalning

Hej,
Jag har lagt in betalning och uppdaterat i kundreskontran. Går det att backa inbetalningen? Kan inte hitta det i manualen.
Mvh M-L
Marie-Louise

Kommentarer

  • Hej,

    Du kan ta bort betalningen genom att klicka in på den posten i reskontran och sedan klicka 'redigera betaluppg'. I nästa fönster som dyker upp klickar du 'Makulera betalning'. När du gjort det så finns fakturan under inbetalningar igen och står som obetald i reskontran.

    Obs: detta påverkar inte bokföringen så är det någon som måste korrigeras där så måste du göra det manuellt.

    Med vänliga hälsningar,
    Johannes Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.