Uppstart BL i molnet

Hej,
Jag har köpt BL Administration för att börja använda mig av fakturatolkningen för leverantörsfakturorna åt en kund. Har installerat programmet, men tydligen inte lyckats få det i molnet och trots att jag köpt tjänsten för att kunna använda molnet säger systemet att jag inte har tillgång till molnet och kan inte installera där.
Hjälp mig!!
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Carina!

    För att flytta ditt företag till molnet ska du stå i företagslistan (Arkiv - Val av företag).
    Markera ditt företag och klicka på knappen Mer. Välj Flytta markerade företag till molnet. Välj mata in uppgifter manuellt (sista alternativet) i rutan som kommer fram.
    Nu ska du använda de uppgifter du fått av oss i ett mail, dvs. databasnamn, användarnamn och lösenord. Fyll i uppgifterna och klicka på OK för att flytta företaget till molnet.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Support
    (Uppdaterad )
  • Jag lyckas inte komma igång med att ha företagen i molnet heller.

    Skulle vara bra om jag fick kontakt med någon som kan hjälpa mig att sätta igång det.

    Mvh
    Simon
  • Kommer inte in till molnet mrd några av mina företag.
    Vad göra?
    Bengt G Jansson
  • Hej,
    Hur ser det ut när du försöker logga in? Får du ett felmeddelande eller vad händer?

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.