Menyerna i BLA släcks ner !!!!!!
BL Administration
Hej
har senaste gjort uppdatering och nu kan jag inte lönerapportera fora.
Menydraperiet släcks ner hela tiden. Aktivitet, och sedan neråt så bara släcks det
Även när jag skulle förhandsgranska en levbetalningsfil "skickade levbetalingar" så släcks menyn ner.