Sökresultat för: Anställda/Medarbetare
Hittade 3 liknande inlägg.
-
Negativ lön
Vi har en anställd som gått på hel föräldraledighet från och med 1/2. Hen har månadslön. Nu blir det ju knasigt när avvikelserna från januari
-
Förmånsbeskattning sjukvårdsförsäkring
Hej! Vilken löneart ska man använda om den anställde ska förmånsbeskattas för sin sjukvårdsförsäkring? De ska dessutom betala en del av försäkringen genom ett avdrag på lönen. Tacksam för hjälp!
-
Fora månadsrapportering
Hej Hanna! Har du rätt personnummer inställd på Fora månadsrapportering under Aktivitet – Företagsuppgifter – Lön? Med vänliga hälsningar, Vi behöver