Sökresultat för: Återställ lönekörning
Hittade 70 inlägg.
-
Korrigering av för mycket utbetald lön
. Dessa kommer då att korrigeras på nästa lönekörning. Om det t ex gäller felaktig månads-/timlön så måste det justeras manuellt i löneregistreringen. Hej igen Johan
-
Fel räkenskapsår i dokumentet i BL Bokslut
Hej Anna. Om du står på själva årsredovisningen där du ser att inte datumet ändrat sig, så klickar du på knappen "återställ" under funktionspanelen längst upp i programmet. Detta borde lösa ditt problem. Mvh Jenny
-
Årsredovisningen i BL Bokslut får en tom sista sida
för dig så kan du börja med att testa "Återställ" i funktionspanelen och sedan se över din layout en gång till och testa ta bort dessa rader på nytt. Inga siffror påverkas
-
Går det att registrera en extra lön i BL Lön Plus?
nedan). Välj önskat utbetalnigsdatum, löneperiod och avvikelseperiod. Till skillnad från en ordinarie lönekörning föreslås här ingen anställd, utan du väljer
-
Programmet hänger sig
Hej, Testa att gå till Hjälp - Stäng öppna fönster. Sedan gör du Hjälp - Återställ fönster. Sedan testar du att göra verifikationen igen och spara. Med vänlig
-
Mellanrum flerårsöverikten
Hej ! Detta beror på ett uppdateringsproblem som kan uppstå ibland. För att lösa problemet kan du, när du står på själva dokumentet klicka på knappen Återställ
-
Fel datum på försättsbladet i min årsredovisning
Hej! Klicka på Återställ i Funktionspanelen när du står på försättsbladet. Datumet bör uppdateras enligt basuppgifter då och bli korrekt.
-
Eget kapital i K3 fel ordning, förvaltningsberättelsen blir fel
Hej Jonas, Testa att klicka på Återställ i funktionspanelen när du står i förvaltningsberättelsen i årsredovisningsdokumentet. Rättar det till sig då ? (detta är en uppdateraknapp som hämtar in data från dialogen, ingen data försvinner)
-
Gömda rutor i BL Administration
efter att du klickat på Rapporter. Det låter som att fönstret gömmer sig och genom att klicka på F3 så ska fönstret återställas. Med vänliga hälsningar, Vad bra :) Det var så lite! Önskar dig en fin dag.
-
Bilförmån utan lön
skatteavdraget manuellt i lönekörningen till 0 kr med löneart 905 - Frivillig skatt. Ha det gott! Hej Paulin, Det stämmer att det blir en restskatt