Sökresultat för: Kontroll reskontra per leverantör
Hittade 354 inlägg.
-
Digital inlämning till Bolagsverket fungerar inte?
Jag försöker lämna in en ÅR digitalt, men det fungerar inte. Är det något som är fel i programmet just nu? Alla kontroller är OK.
-
Programmet BLB stängs ned
Hej, Vid kontroll mot Bolagsverket får jag ett felmeddelande "Programmet har stött på ett problem och måste avslutas. Vill du att programmet ska startas om?". Finns inga kontroller att åtgärda. Vad beror det på och hur kommer jag vidare?
-
Periodisering
Hur lägger jag in periodisering av en leverantörsfaktura som har gått vi automatregistrering/tolkning och ännu ej som verifikation, då fakturadatum ligger längre fram?
-
Digital inlämning - Nystartat bolag och förkortat räkenskapsår
förväntar sig normalt det förlängda och er kontroll i BL Bokslut förhindra mig att använda det förkortade. Det har inget med att det är fel datumperiod
-
Digital inlämning av årsredovisning - molnet går inte att klicka på
Är det tekniskt fel på inlämning? Det funkade att göra kontroll mot Bolagsverket, men inlämning funkar inte. Går inte att klicka på den "knappen"
-
Attestera leverantörsfaktura
Hej jag lägger ut leverantörsfaktura för betalning men min chef vill attestera dem innan dem blir betalat, hur gör man det? , tack.
-
Automatisering av leverantörer
Hej Om en leverantörsfaktura kommer in via BL:s mejladress hur gör jag med inställningarna om kunden vill ha en kopia på Leverantörsfakturan samtidigt på sin egna mejladress?
-
kontroll av årsredovisning
Håller på med årsredovisning för 2:a året. Vid kontrollen mot Bolagsverket för att skicka den digitalt står det du har angett anskaffningsvärde i not föregående år (se bifogad bild ). Vad betyder detta?
-
Ekonomiöversikt i BL App
Hej Om en användare endast har ekonomiöversikten i BL App - kan den då klicka sig vidare i till exempel resultatrapporten och se själva leverantörsfakturorna då? Eller behöver den ha något ytterligare för det?
-
Revisor - digital inlämning?
). Men i BL Bokslut säger systemet ifrån att bolaget inte har någon revisor och jag kommer därför inte vidare i kontroll nr 2. Dvs kontroll mot Bolagsverket. Kan vi inte inlämna digitalt pga denna lite annorlunda situation? Mvh Eva