BL skatt 2022

Hej,
Jag behöver göra bokslut samt skatt på bolag som slutar 2022 men jag har inte använt mig av BL så länge men hade det för bokslut/skatt 2021,så jag undrar hur man går tillväga nu. Ska jag köpa programmen igen eller köper man uppdateringen...jag skulle behöva ha användning av dessa asap.

Tack!

Kommentarer

  • Hejsan!

    Om du har ett aktivt abonnemang kan du hämta hem programmen för Besk 2022 på två olika sätt.
    1. Gå in i programmet för Besk 2021 och gå till Hjälp och välj Hämta uppdatering. Då kommer programmet säkert säga att du har senaste versionen för besk 2021 men då kommer du ändå kunna klicka på att hämta Besk 2022

    2. Du kan också logga in på vår hemsida www.bjornlunden.se och gå till Mina sidor. Där under Mina program finns programmen för Besk 2022.

    När du installerat programmet så kommer du behöva licensiera programmet och det gör du med ditt kundnummer samt det lösenord du har till Mina sidor.
    Marie Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.