Ej debiterad tid

Hej,
jag brukar varje månad ta fram en rapport vad vi har arbetat in, men ännu inte fakturerat. När jag nu ska göra det för februari och mars, så finns inte tiderna med, om jag väljer alla tider till och med 29/2 eller 31/3. Däremot om jag väljer bara mars, eller bara februari, så får jag upp uppgifter. Har ni tagit bort funktionen? Jag har i dag valt att uppdatera en del tider utan att fakturera, eftersom jag gjort andra överenskommelser med några kunder. Kan det påverka den upparbetade tiden tillbaka i tiden? Hur ska jag hitta fram tiden igen?
Jag har gjort detta varje månad i flera år, och vet vad det är för sortering jag ska ha.
ÖVERSIKT
-urval: ej debiterat
-gruppering: kund
- sammandrag, bocka i
-ordning: datum
-datum från och med den äldsta ej debiterade tiden- t.o.m. med den sista dagen i min månad



Kommentarer

  • Hej Elisabeth!

    Det är svårt att säga på rak arm varför du inte får fram den rapport du är ute efter. Vi har inte tagit bort någon funktion.Har du möjlighet att ringa in till supporten så vi kan koppla upp oss och titta hur det ser ut och vad det beror på?
    Du når oss på 0650-541405.


    Med vänliga hälsningar
    Evelina Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.