Välkommen till Björn Lundéns forum för frågor & svar! Här hittar du svar på dina frågor dygnet runt och året om – men du kan även skriva nya frågor till oss, samt bifoga filer, mm.
Vi svarar dig varje vardag kl 09.30 - 16.00.
Ditt meddelande publiceras i forumet efter vi förmodererat det. Och om du inte vill att ditt meddelande ska vara publikt kan du skriva det i ditt meddelande.
Vi förbehåller oss rätten att redigera eller ta bort känslig information.
Björn Lundén är ett kunskaps- och programvaruföretag som sedan mer än 30 år förenklar vardagen för små och medelstora företag. Främst genom att erbjuda moderna programlösningar, begriplig information och praktiska verktyg för att sköta företagets skatt och deklaration, redovisning, löner och personalfrågor.
Vårt mål är att vad du än undrar över när det gäller ditt företagande så ska du kunna få information och verktyg från oss. Det kan vara i någon av våra många böcker eller e-böcker, genom våra dokumentmallar, i något av våra ekonomi- eller skatteprogram, med hjälp av någon av våra appar eller webbtjänster, genom vår frågeservice eller på någon av våra kurser eller webbkurser.
Jag tar det med mig till utveckling av senare versioner av BL Byråstöd.
Hur gick det med denna extra fält ?
Mvh
Sengnan
Ja, det här önskemålet har fallit mellan stolarna måste jag nog erkänna. Nu har vi nyligen utökat storleken på klientkortet så nu är det också lättare att lägga till nya fält. Jag väcker upp detta önskemål! Tack för att du skriver till oss!
Jag undrar hur det går med det här? Jag har flera klienter där vi har kunder som har två rader på adressen. Bla när man ska fakturera kommunen så vill de ha referensen med på en rad i adressen.
Gäller det du beskriv nu BL admnistration eller Byråstödet?
Med vänlig hälsning,
Okej, tack. Då ska jag framföra detta återigen!
Med vänlig hälsning,
Det finns de där företagets adress är densamma som bostadsadressen, och av nån anledning har de inte företagsnamnet på sin brevlåda. Då måste man ange c/o "Förnamn Efternamn" (om inte annat för säkerhets skull).
Och brevbärarna verkar inte alltid ha lärt sig att det finns ett företag där.
Jag förstår, jag för vidare din feedback.
Med vänlig hälsning