Fakturaskanning

Godmorgon
Har ni problem med fakturaskanningen?
Susanne Norberg

Kommentarer

  • Hej,
    Är det epostportalen du menar då? Vad upplever du för bekymmer?

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Ja, det är e-postportalen. Jag försökte skanna in 3 st fakturor med filseparering i morse men det var endast den som jag la överst som kom in. Däremot kom även gamla fakturor upp som var inskannade för 1 vecka sedan. Fick skanna 3 gånger för att få in fakturorna.
    Susanne Norberg
  • Hej,
    Nej vi har inga problem just nu. Får du notiser på mailen när det inkommer dokument kan du titta där hur mailet/dokmenten kommer in. Ligger där bara ett dokument har det med scanningen att göra. 

    Scannar du direkt till BLarkivadressen från scannern? Epostportalen gör inget mer med dokumenten än att ta emot det som skickas.

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Scannar direkt till BLarkivadressen från våran skrivare. I notisen är det flera dokument.
    Susanne Norberg
  • Okej, ja då låter det märkligare. Testade själv nu att skicka flera dokument i samma mail och då kom alla in.
    Till vilken mailadress skickas dokumenten?

    Mvh,
    Julia Support
  • itbsgravtransportab_6167@blarkiv.se

    Vi hade samma problem i början på veckan på andra kunder.
    Susanne Norberg
  • Hej,
    Jag har skickat till utvecklarna. Jag hoppas att jag får svar under dagen. Annars måste jag få be att återkomma til veckan.

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Vi återkommer om det är fortsatt problem nästa vecka. Ville informera er om problemet.
    Susanne Norberg
  • Okej, men då vet du att det är felanmält!
    Tack och trevlig helg!

    Julia Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.