Välkommen till Bjorn Lundens forum för frågor & svar! Här hittar du svar på dina frågor dygnet runt och året om – men du kan även skriva nya frågor till oss gällande programsupport, samt bifoga filer, mm.
Vi svarar dig varje vardag kl 09.30 - 16.00.
Ditt meddelande publiceras i forumet efter vi förmodererat det. Viktigt! Om du inte vill att ditt meddelande ska vara publikt kan du skriva det i ditt meddelande.
Vi förbehåller oss rätten att redigera eller ta bort känslig information.
Bjorn Lunden är ett kunskaps- och programvaruföretag som sedan mer än 30 år förenklar vardagen för små och medelstora företag. Främst genom att erbjuda moderna programlösningar, begriplig information och praktiska verktyg för att sköta företagets skatt och deklaration, redovisning, löner och personalfrågor.
Vårt mål är att vad du än undrar över när det gäller ditt företagande så ska du kunna få information och verktyg från oss. Det kan vara i någon av våra många böcker eller e-böcker, genom våra dokumentmallar, i något av våra ekonomi- eller skatteprogram, med hjälp av någon av våra appar eller webbtjänster, genom vår frågeservice eller på någon av våra kurser eller webbkurser.
Är det epostportalen du menar då? Vad upplever du för bekymmer?
Med vänlig hälsning,
Nej vi har inga problem just nu. Får du notiser på mailen när det inkommer dokument kan du titta där hur mailet/dokmenten kommer in. Ligger där bara ett dokument har det med scanningen att göra.
Scannar du direkt till BLarkivadressen från scannern? Epostportalen gör inget mer med dokumenten än att ta emot det som skickas.
Med vänlig hälsning,
Till vilken mailadress skickas dokumenten?
Mvh,
Vi hade samma problem i början på veckan på andra kunder.
Jag har skickat till utvecklarna. Jag hoppas att jag får svar under dagen. Annars måste jag få be att återkomma til veckan.
Med vänlig hälsning,
Tack och trevlig helg!