Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Skicka inbjudningar till kunder

För att skapa en koppling och på så sätt lägga till en kund i företagslistan i adminverktyget väljer du Mötesplatsen i vänstermenyn.

  1. Fyll i de uppgifter som efterfrågas. Har kunden appen sen tidigare så autofylls informationen efter att du angett epostadressen. I kolumnen för Appversion har du fyra olika versioner att välja bland:

    - Fullversion (hela appen)
    - Ekonomiöversikt (samma app som fullversion, men kunden kommer bara åt delen Översikt och Meddelanden)
    - Demoversion (om du vill ge kunden 30 dagar att prova appen innan ni kör skarpt)
    - Byråkonto (för internt bruk på byrån)

Om din kund, med den epostadress du anger, redan har skapat ett konto i appen sker en direkt koppling och kunden läggs upp i din företagslista. 

Om e-postadressen inte finns kopplad till ett konto så kommer detta att skapas i samband med att du skickar inbjudan. Kunden läggs upp i din företagslista, och behöver bara logga in i appen med hjälp utan e-postadressen du angett, samt lösenordet som skickas till han via mail i samband med inbjudan.

Kommentarer

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.