Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Integration mot Hantverksdata

Hej!
Finns det planer på att integrera BL mot Hantverksdatas Entre Office?
Om inte, hur ser integrationen ut mot bygglet?
Vilka moduler behöver jag ha? Är rätt stor prisskillnad mellan bygglet och entre Office för mig somsmåföretagare.
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!

    Vi har numera ett öppet API. Det betyder att aktörer så som Hantverksdata kan integrera mot BLa.

    Vi bygger inte integrationerna själva.Vi hjälper dock alltid till för att underlätta för de aktörer som vill bygga, du får gärna höra av dig till Hantverksdata och berätta att du vill ha en integration mot oss.

    Det finns mer information om vårt API här: https://developer.bjornlunden.se/
    Jag tänker att du kanske kan skicka med det i din kontakt med hantverksdata, så att de får den information de behöver. Jag kommer också att kontakta de så att de vet att vi också ser en fördel med en integration. 

    Mvh
    (Uppdaterad )
  • Hej!
    Jag undrar hur det ser ut med integrationen här emellan i dagsläget? Finns det så man kan samköra de olika systemen? Hur fungerar det rent praktiskt? Betalar man till vardera part? Vad krävs hos mig som redovisningskonsult och hos min hantverkarkund för att detta ska fungera?
    Mvh
    Lena Ljunggren Blomqvist
  • Hej Lena,

    I dagsläget finns det en integration mot hantverksdata. Att aktivera integrationen är helt kostnadsfritt, men hantverksdata i sin tur tar betalt för sina tjänster. Mer om integrationen kan du läsa här Hantverksdata – smidig integraton med Björn Lundén (bjornlunden.se)


    Med vänliga hälsningar,
    Johannes Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.