Kundfaktura

vi har en diff i kundreskontran som beror på en obokförd faktura. Fakturan är  journalförd men har inget verifikationsnummer.  Hur får vi den bokförd?
Den finns inte bland utskrivna ej uppdaterade fakturor.
När vi försöker skriva ut fakturan så kraschar programmet.
MVH/ Mia o Yanrong

Kommentarer

  • Hej!

    Om fakturan blivit uppdaterad men inte bokförd kan det bero på att man haft ett avbrott i uppkopplingen eller liknande. Det man då får göra är att bokföra fakturan manuellt. Har du möjlighet att ringa in till supporten så kan vi koppla upp oss och titta hur det ser ut?

    Vårat telefonnummer är 0650-541405

    Med vänliga hälsningar
    Evelina Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.