Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Nya medarbetare

Hej,

Hur lägger man till nya medarbetare?

Kommentarer

  • Hejsan

    När användarna loggar in i byråstödet första gången då blir de ditlagda som en medarbetare och går att välja på tjänster o.s.v.
    I den version som finns nu finns ingen funktion för att lägga till medarbetare själv utan det måste beställas ett användarkonto från oss på BL i dagsläget.

    Marie Support
  • Ok så då måste jag mejla er om att jag vill att alla på vår byrå ska ha inloggningsuppgifter?

  • Ja exakt så fungerar det i dagsläget! Du kan maila eller ringa till oss.

    Marie Support
  • Vill gärna kunna styra uppläggningen själv av medarbetare
  • Ja vi ska bygga en funktion för det i framtiden. Just nu så måste vi lägga upp dem manuellt i vårt system. Jag mailar dig så kan du svara på det mailet om du vill ha medarbetaren upplagd redan i kväll.
    Marie Support
  • Hur har det gått med uppläggning av nya medarbetare? Kan vi lägga upp de själva?
    Jenny
  • Hejsan!

    Nej det går inte att göra det från BL Byråstöd. Jag är nu även osäker på om det kommer att bli inifrån BL Byråstöd man lägger upp dem. Det kan bli att man i framtiden kommer att lägga upp dem via byråns "Mina Sidor".
    Men det går jättebra att maila in till order@blinfo.se om ni vill ha en ny medarbetare upplagd. Ska någon annan handläggare sluta och ersättas med den nya handläggaren så meddela även det i mailet i så fall.
    Marie Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.