Påminnelseavgift

Jag har lagt in en påminnelseavgift på en faktura, den nya fakturan är utskriven men om jag vill spara i pdf-fil och skicka fakturan via mejl - hur gör jag då? När jag går in på kontroll reskontra så får jag endast upp första fakturan som skickade ut.
Johan Gunnarsson

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Har du skapat en ny faktura där du har lagt på påminnelseavgift eller är det en betalningspåminnelse som du har skrivit ut?

    Om det är en betalningspåminnelse som du skrivit ut har du uppdaterat den? Kolla under Fakturautskrift - Påminnelse - Välj utskrivna och ett datumintervall. Kommer det upp några påminnelser då?


    Om du inte får fram några här så är de uppdaterade. Då får man i så fall ställa tillbaka påminnelsen och skriva ut den på nytt.

    Med vänliga hälsningar

    Kristina Support
  • Jag har lagt till en påminnelsekostnad på den första fakturan som jag skickade ut till kunden men jag vill spara ner den i en pdf fil men jag kan inte hitta den. Allt är uppdaterat så där finns inget på utskrift. Behöver jag ta bort påminnelseavgiften och göra om det? Om jag behöver göra det, hur isåfall?
    Johan Gunnarsson
  • Hej!
    Är den bocken ibockad för dig på kundkortet?

    Pelle Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.