Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Kan jag exportera en SIE-fil på nytt?

Hej!
Kan jag exportera om Sie-filer?

Kommentarer

  • Hej Kristoffer!

    Under förutsättning att du vill ha en kopia av filen så som den exporterades första gången så kan du återigen spara ner den från din inkorg i adminverktyget. Vill du däremot att filen ska vara uppställd på ett annat vis krävs att du först avmarkerar händelserna (och eventuella betalningar) som SIE-exporterade innan du sedan gör en ny export.. Detta får man dessvärre göra per händelse, så är det många händelser blir det lite trubbigt. I framtiden kommer vi ändra så man enkelt kan hantera flera händelser på en gång.


  • Hej
    Försöker exportera SIE fil till annan revisor. När jag väl fått fram SIE filen så säger mailprogrammet att det måste autenticeras eller att mottagaren inte går att hitta, som jag fattar det. Hur ska man exportera, har försökt flera gånger med samma resultat. Finns någon film att se ? Har BL Adm men hittar inte kundnumret i hasten.
    Gulli

  • Hej,
    Om du skickar SIEfilen via BL administration kan du kolla så att du har rätt epostinställningar under Arkiv - Grundinställningar - Epost. Kolla så att din mailadress stämmer och skriv gärna ditt lösenord på nytt. Testa sedan att skicka igen.

    Om du sparar ner filen på datorn och sedan bifogar filen i ett mail kan du dubbelkolla att mottagarens adress stämmer.

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
    (Uppdaterad )

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.