Verifikationslista för hela året

Hur gör jag för att skriva ut en verifikationslista för alla årets transaktioner? Hur jag än ställer in får jag bara en verifikationslista för december månad,
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Om du går in under Bokföringsrapporter och väljer Dagbok (trycker på knappen) så ska du kunna välja helår. Då ska du få ut en lista med alla verifikationer som gjorts under räkenskapsåret.

    Med vänliga hälsningar
    Kristina Support
    (Uppdaterad )
  • Hittar inte någon dagboksknapp...
    Lars
  • Hej,
    Detta gäller BL Administration. Jag ser att du kör webb/app-lösningen. Där finns ingen dagbok idag utan endast Huvudbok och den hittar du under Ekonomiöversikten.

    Med vänlig hälsning,
    Julia Support
  • Hej,

    Jag skulle vilja skriva ut en verifikationslista/dagbok över hela året men kan bara få till det månadsvis. Hur gör jag för att få på helår? Kan inte välja helår i rullistan.

    MVH
    Christina
    Christina Persson
  • Hej Christina!

    Om du är inne i BL Administration under Rapporter i BL Administration så ska du kunna trycka på knappen Dagbok och sedan välja Helår. Tryck sedan på pappret nere till vänster för att förhandsgranska utskriften. Då kan du även spara som PDF om du vill.


    Med vänliga hälsningar

    Kristina Support

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Mitt inlägg förmodereras innan eventuell publicering. Jag har tagit del av policyn för personuppgifter och innehåll.