Sökresultat för: Leverant��rer
Hittade 45 liknande inlägg.
-
Export av bildfiler
Jag har fått ut alla Ver och alla Levfakt, men har provat båda sätten att exportera och får inte ner kundfakturorna på Suomitupa AB. Det enda som laddas ner är 5 st påminnelsefakturor.
-
SQL fråga som visar leverantörsregister med betalningsvillkor
Skulle vilja få ut en lista i excel på alla våra leverantörer där information om betalningsvillkor kommer ut. Vill ha alla leverantörer vi använder idag
-
Bankgironummer - Leverantör
Vi använder bankgironr vid uppläggning av leverantör. Om flera leverantörer använder sig av annan betalningsmottagare tex Fortnox. Hur särskiljer man leverantörerna. Orgnr är unikt, är det det man ser när man registerar leverantören?
-
Ladda ner kopplade underlag
Hej, Jag har en kund som ska byta byrå och som är helt digital just nu. Jag undrar hur jag går tillväga för att ladda ner alla kopplade underlag på smidigast
-
ISO camt 054 Kredit
Hej Marie, Tack för din fråga. Vi använder camt054 (och 053) för återredovisning av leverantörs- och kundbetalningar. Detta är dock inte relevant när det gäller lönefil ISO. Återkom om du har några funderingar. Ha en fortsatt fin dag!
-
Menyerna i BLA släcks ner !!!!!!
Hej har senaste gjort uppdatering och nu kan jag inte lönerapportera fora. Menydraperiet släcks ner hela tiden. Aktivitet, och sedan neråt så bara släcks det Även när jag skulle förhandsgranska en levbetalningsfil "skickade levbetalingar" så släcks menyn ner.
-
Mailfaktura
Hej, jag kan inte skicka mailfakturor, det blir fort väldigt rörigt här då det inte fungerar, när finns en lösning? Mvh/Markus
-
Avskrivningstider under redovisningsprinciper
Kan man lägga till flera avskrivningstider per tillgångs-kategori i noten för redovisningsprinciper?
-
VARFÖR FÅR JAG INTE UT EN BOKFÖRINGSORDER, NÄR JAG UPPDATERA LÖN
Då har vi löst ditt ärende per telefon nyss.
-
2kr differens på bilaga 2512, vad beror det på?
Hej, Hur jag än vrider och vänder på siffrorna och använder eran hjälp för kontering på bilaga 2512 så får jag ändå en differens på 2kr.. Vad gör jag för fel? Mvh,