Sökresultat för: Återställ lönekörning
Hittade 70 inlägg.
-
K-ställe och K-bärare
resp K-bärare. Men frågan är alltså om uppgiften efter lönekörning kommer med i bokföringsfilen och går att använda vid import till annat bokföringsprogram.
-
Gömda fönster i BL Administration
återställa fönstret så att det syns ordentligt igen. Lösning 2 1. Hovra över det aktuella fönstret i aktivitetsfältet, 2. Högerklicka på förhandsvisningen, 3. Välj "Maximera". Med vänliga hälsningar,
-
Sätta avgångsdatum manuellt
Hej, jag har en anställd som slutat. Vi har inte gjort en formell slutlön så jag kan inte sätta ett avgångsdatum på personen. Hur inaktiverar jag den anställde så hen inte kommer med i kommande lönekörningar? Mvh Annika
-
Dubbelt namn i årsredovisningen - DIÅR
, det valet gör du ner till vänster i personuppgifterna. hälsningar Hej Annika. Hjälper det om du klickar på knappen återställ uppe i Funktionspanelen när du står
-
Får ej upp sidan registrera verifikation
Hej, Hur fungerar det för dig nu? Det kan vara att någon ruta hamnar bokaum/utanför. Testa ärr klicka på Hjälp - Stäng alla öppna fönster. Sedan Hjälp - Återställ fönster. Försök sedan registrera en verifikation. Med vänlig hälsning,
-
Arkivera eller ta bort företag
att återaktivera ditt företag mot en kostnad på 690kr. Tar du istället bort företaget raderas all data utan möjlighet till återställning
-
Ändra räkenskapåret årsredovisning
hänger inte programmet riktigt med och då behöver man manuellt justera detta. Detta gör du genom att gå till Försättsbladet och klicka på "Återställ
-
Plocka bort tomma rader
Testa att klicka på knappen Återställ som du hittar högst upp i funktionspanelen så läses innehållet in på nytt.
-
BL Skatt senaste versionen.
. När det visar sig som en litet fönster med BL Skatt i så klickar du på det med höger musknapp. Där kan du testa att välja Återställ. Fungerar
-
Kan inte skapa ny löneperiod i BL Lön Plus
i löneregistreringen får jag ett meddelande som säger att den anställda redan fått en lön i en pågående löneperiod. Hur gör jag för att slutföra förra lönekörningen och skapa en ny? Tack på förhand!