Sökresultat för: BL Bokföring Plus
Hittade 266 inlägg.
-
Nettoomsättning i resultaträkning/årsredovisning
inte ta med de posterna i årsredovisningens resultaträkning eller lämna någon upplysning om detta. Detta framgår tydligt av Bokföringsnämndens normgivning. I dessa fall
-
Resultatrapport 12 månader
Hej Maria! Jag bifogar en resultatrapport som du kan läsa in under Uppläggning, Bokföringsrapporter, Mer, Importera rapport. Den innehåller en kolumn
-
Hur skicka in årsredovisningen samt fastintyget digitalt till Bolagsverket?
-hur jag från bokföringsbyrå skickar in årsredovisningen samt fastintyget digitalt med hjälp av BL Bokslut till Bolagsverket? Eller kan man skicka in det på ngt annat sätt utan BL Bokslut? Tack på förhand Hälsningar
-
Hur ändrar man kontoplan på kunder?
är det många och hade varit smidigast att kunna ändra kontoplanen helt. Jag hittar tyvärr inte någon funktion för detta i BL Administration eller Lundify Workflow.
-
Bokslut med två olika räkenskapsår
Hej, Kan man läsa in två SIE-filer från två olika räkenskapsår (210901-211231 + 220101-220831) i BL Bokslut för att på så sätt göra ett bokslut för just den perioden (210901-220831)?
-
Saldo på företagskontot och i BL administration
Hej, Kan jag se bokfört saldo någonstans i BL Administration. Vill kolla om det stämmer med företagskontot på banken. mvh Anki
-
Minska lager med varuprover
det då? Med vänliga hälsningar Hej Tindra! Använder du Varukostnadsomföring när ni säljer varorna? Dvs. du bokar upp dem som lagervara i bokföringen och när du gör en försäljning så bokas
-
Skapa rapport
i bokföringen. Det skulle underlätta mycket, i alla fall för mig, om det gick att välja "inget" i gränssnittet för beställning av bokföringsrapporter
-
Lägga upp eget konto
Hej Helena, vill du lägga upp ett nytt konto i kontoplanen? Då går du in under bokföringen, väljer sedan kontoplan och klickar på 'nytt konto' uppe till höger. Med vänliga hälsningar,
-
Nytt år i faktureringsprogrammet
Hej! Behöver jag lägga upp ett nytt år för min fakturering? Jag har en revisor som använder BL för min bokföring. Räcker det kanske att han gör det i sin dator?